Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Nedodržujú termín dodania po telefonickom potvrdení objednávky
    • Nekomunikujú
    • Neodpovedajú na e-maily
    • ZLÝ e-shop

    NEOBJEDNÁVAŤ OD NICH !!!
    NEPREBEREM TOVAR !!!
    A OSPRAVEDLNENIE SI STRČTE !!!

  • 10 %

    • Nevrátia peniaze

    Zaslala som matrace na reklamáciu už je to tretí mesiac,matrace nemajú a peniaze mi stále nedoručili ani poštou a keď som po náročnej komunikácii dala číslo účtu povedali že peniaze odoslali a stále nič neprišlo.je to vyše 500e.neodporucam nikomu,nedvihaju telefón neodpovedaju.

  • 10 %

    • pekný paplón
    • Katastrofálna komunikácia, nefunkčný e-shop, neschopnosť urobiť nápravu, na peniaze z vráteného tovaru už čakám mesiac

    Pri zadaní objednávky v e-shope mi vytvorilo 2 objednávky a 2x stiahlo peniaze z účtu. Okamžite som telefonicky aj mailom kontaktovala zákaznícke centrum. Vraj sa omylom vytvorili 2 objednávky. Balíky mi už ale vraj musia poslať obidva. Samozrejme, že obe boli už zaplatené. Namiesto toho, aby stornovali 1 balík a peniaze mi vrátili, poslali mi 2 balíky. Informovali ma, že keď príde kuriér, nemám 1 balík prebrať a mám ho vrátiť späť. Keď prišiel kuriér, povedal mi, že 1 balík mi späť nevezme, lebo balíky sú spojené spolu a on ich nedokáže rozdeliť. Kontaktovala som znovu zákaznícke centrum Dormeo - vraj sa mi ospravedlňujú a mám ísť balík poslať poštou na ich adresu a cenu poštovného mi vrátia. Doklad o poslaní balíku som poslala mailom na zákaznícke centrum Dormeo, poslala som aj č. účtu a prišla mi odpoveď, že mi peniaze vrátia prostredníctvom pošty (šekom) do konca budúceho týždňa (to by bolo už mesiac od odoslania balíka). Pritom na stránke majú napísané, že peniaze vrátia na účet do 14 dní. Požiadal som ich, že preferujem poslať peniaze na účet a lehotu na vrátenie majú uvedenú do 14 dní. Striktne mi odpísali, že mi peniaze prídu poštou. Neprišli. Neprišli ani poštou, ani na účet. Znovu som posielala mail, že kedy pošlú peniaze. Odpoveď - mám byť trpezlivá. Posielam podnet na SOI. Dormeo - nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň,
    Dovoľte mi prosím ospravedlniť sa v mene spoločnosti Studio Moderna s.r.o. ak boli s kúpou produktu spojené akékoľvek nepríjemnosti. Ak sa už objednávka spracuje tak ju už nejde stornovať a jedinou možnosťou je neprevziať balík od kuriéra.
    Radi by sme Vás ubezpečili, že vždy robíme všetko preto, aby boli peniaze vrátené v čo najkratšom čase. Vašu pripomienku určite zapracujeme do našich interných procesov a spoločnosť SPS budeme kontaktovať vo veci sťažnosti z Vašej strany.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č. : 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected].

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke uvedené, že tovar na sklade, že doručenie do 3 pracovných dní. Objednávka dvoch paplónov neprišla, až na môj podnet mi prišiel mail, že doručíte o pol roka. Na to prišiel mail, že za jeden paplón vrátite peniaze, nestalo sa do dnes. Druhý paplón doručený tiež nie je. Komunikácia ťažkopádna. Veľké sklamanie. Prosím o vrátenie peniazi za nedodaný jeden paplón a doručenie druhého paplóna.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, veľmi nás mrzia spôsobené komplikácie, za ktoré sa ospravedlňujeme. Ubezpečujeme Vás, že robíme všetko preto, aby sme sa ku všetkým podnetom dostali čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že sa počas vybavovania objednávok daný tovar vypredá. Vždy sa snažíme o rýchle opätovné naskladnenie, niektoré faktory, žiaľ, do plnej miery ovplyvniť nedokážeme.
    V prípade akýchkoľvek otázok , informácií k objednávke a vretí peňazí nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

    • Žiadna, doručenie do ich predajne bolo zrušené ale keď som vytvorila objednávku z manzeloveho mena s doručením kuriérom domov tovar bol dodaný aj keď nie v uvedenom termíne ale bol

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, veľmi nás mrzia spôsobené komplikácie, za ktoré sa ospravedlňujeme. Žiaľ, niekedy sa stáva, že sa počas vybavovania objednávok daný tovar na predajni vypredá. Vždy sa snažíme o rýchle opätovné naskladnenie, niektoré faktory, žiaľ, do plnej miery ovplyvniť nedokážeme. Pre to je tu pre Vás alternatíva objednania na dobierku.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • 20 %

    • Nic
    • Nepravdivé info, neaktuálna web stránka, zlá komunikácia

    Moja nepríjemná skúsenosť...O výhodách a kvalite produktov Dormeo som počula už veľa, hľadala som dobrý matrac za prijateľnú cenu tak som sa rozhodla z tejto stránky objednať. A platba prebehla online. Spokojne som čakala na rýchle doručenie ako tvrdili.... Lenže najbližšie dni sa nedialo nič ani žiadny email ktorý by informoval o mojom tovare. Napísala som e mail na ich stránku s otázkou čo je s mojím zaplateným tovarom,,, bohužiaľ žiadna odpoveď... Myslela som si ok majú toho veľa po sviatkoch .... Ale najbližšie dni sa opäť nic nedialo. Zavolala som na infolinku a pani má informovala že môj produkt je už dva mesiace vypredaný. Že nechápe ako mi mohla prejsť platba... To je bordel toto. Očakávala by som od takejto firmy pravdivé info aj ohľadom produktov. Čiže som zaplatila za neexistujúci tovar. Samozrejme pani povedala že to posunie kolegovi a do 2-5 pracovných dní sa ozve kolega....WTF??? Ja nebudem čakať. To čo je za prístup. Chcem svoje peniaze späť a v živote už na vašu stránku nekliknem. Len si odrádzate zákazníkov svojim prístupom....

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi si ju vážime, aj na základe nej sa snažíme neustále zlepšovať. Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť, za ktorú sa ospravedlňujeme. Žiaľ, skutočnosť sa stala kvôli hektickejšiemu obdobiu a neaktualizovanej web stránke. Určite urobíme všetko preto, aby sa v budúcnosti takáto situácia neopakovala.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zámerne zadržiavanie objednaného tovaru,nútia ľudí objednať si tovar ktorý nechcú.Vtieravy predajcovia otravujú vás každý deň. Už si viac neobjednam nič vďaka takým ľuďom aký má otravovali celý týždeň!!!!!

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
    Vždy sa snažíme doručiť tovar zákazníkovi v čo najkratšom možnom termíne. Bežná doba doručenia pri tovare, ktorý máme na sklade, je 3 až 7 pracovných dní od odoslania. Mohlo sa stať, že Vašu objednávku sme nemohli odoslať z iných dôvodov, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu,veľmi si ju vážime, aj na základe nej sa snažíme zlepšovať naše interné a externé procesy.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaregistroval som sa vybral produkt ktory mali skladom s odoslanim do 3 dni ale pani nasledne volala ze to nemaju.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, ale stáva sa, že sa na konkrétny tovar vytvorí väčšie množstvo objednávok a tovar sa vypredá.Vždy sa snažíme o rýchle opätovné naskladnenie, niektoré faktory, žiaľ, do plnej miery ovplyvniť nedokážeme.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar mi bol odoslaný v posledný možný termín, prišiel neskoro.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žiaľ, mierne meškanie dodania zásielky bolo spôsobené hektickejším obdobím a procesy externej dodacej spoločnosti nedokážeme do plnej miery ovplyvniť. Radi by sme Vás ubezpečili, že sa vždy snažíme o efektívne dodanie.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Je to veľmi pekné a kvalitné a vkusne zabalené. Mi

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Keď v reklame píšu 4v jednom, tak som predpokladala, že sú tam obliečky na dva paplony a dva vankúše a bolo to len na jeden paplón a jeden vankúš. Je to zavádzajúce. A doba doručenia je veľmi dlhá. Potom som musela doobjednať ešte jeden kus ale doteraz neprišlo. A farba vôbec nezodpovedá reklame. Už viac objednávať nebudem.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s nákupom. Informácie o výrobkoch, obsah balenia sú vždy v popise.Každý zákazník má 14 dní na vyskúšanie pri online objednávke a v prípade, že sa mu tovar neosvedčí, môže ho vrátiť.
    Informácie nájdete tu https://www.dormeo.sk/obchodne-podmienky.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Milý, ústretový, nápomocný, určite by som odporučila známym
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Veľká deka, príjemná na dotyk
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Objednávku som urobila za pár sekúnd. Nemusela som hľadať v obchode osobné
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar je lepsie ako som to predstavovala
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Stoji to za tie peniaze
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Učíte odporúčam... vankúše sú super konečne sa viem dobre vyspať..
    • Veľmi dlhé doručenie

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žiaľ, mierne meškanie dodania zásielky bolo spôsobené hektickejším obdobím a procesy externej dodacej spoločnosti nedokážeme do plnej miery ovplyvniť. Radi by sme Vás ubezpečili, že sa vždy snažíme o efektívne dodanie.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

    • Najprv ponúkajú zľavu na matrac, potom po objednaní oznámia, že tovar nemajú na sklade. Neseriozne jednanie.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, ale stáva sa, že sa na konkrétny tovar vytvorí väčšie množstvo objednávok a tovar sa vypredá.Vždy sa snažíme o rýchle opätovné naskladnenie, niektoré faktory, žiaľ, do plnej miery ovplyvniť nedokážeme.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pred tyzdnom prislo info,ze objednavka je,,v perfektnom,,stave a bude dorucena 14.12...dnes je 19.12 a ja neviem,ci do Vianoc dojde..

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žiaľ, aktuálne hektickejšie obdobie spôsobilo, že niektoré objednávky boli v miernom meškaní, čo nás veľmi mrzí. Ubezpečujeme Vás, že robíme všetko preto, aby sme doručili všetky zásielky v čo najkratšom čase.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doruceny.

    Reakcia obchodu Dormeo

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s nákupom.
    Vždy sa snažíme doručiť tovar zákazníkovi v čo najkratšom možnom termíne. Bežná doba doručenia pri tovare, ktorý máme na sklade, je 3 až 7 pracovných dní od odoslania. Mohlo sa stať, že Vašu objednávku sme nemohli odoslať z iných dôvodov, za čo sa veľmi ospravedlňujeme.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č.: 02/59 220 750, prípadne e-mailom na: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie.