Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Objednala som si Gauc BoomU vopred som bola informovaná ohľadom dodacéj doby rátala som s tým,že si počkám a musím povedať,že gauč mi prišiel oveľa skôr ako som čakala kvalitovo je dokonalý, pohodlný precízna práca výroby. Pani na linke vždy ochotná ma informovať ohľadom mojéj objednávky.
    Gauč mi prišiel ale jedna časť gauču chýbala,túto reklamáciu mi za 3 dni vybavili a na 3tí deň som mala chýbajúcu časť doma. Zamňa výborná skúsenosť s týmto obchodom neľutujem! Ďakujem

  • Tento obchod má divné praktiky v januári som si objednala postel koncom marca ju dodali hneď som pisala reklamáciu na ich reklamačné oddelenie dodnes nie je vybavená a už so mnou ani nekomunikujú !Urcite neodporúčam!

  • Minulý týždeň mi došla obyvacia stena a však neúplná. Na mail mi nik nereaguje. Samozrejme všetko zaplatené a chýbajúceho nabytku nabytku sa neviem dopátrať.. dúfam že budete natoľko korektný a doručíte mi všetko čo chýba..

  • Vo štvrtok mi z tohoto e-shopu zavolali, že v piatok zásielku posielajú a v pondelok ju dostanem, čo sa nestalo a tak som zbytočne sedel doma!!! Taktiež v dnešnej dobe je už bežný štandard posielať upozornenie po zaslaní zásielky spolu s jej podacím číslom. Tu sa to v mojom prípade nestalo!! O podacie číslo som dodatočne požiadal cez telefón a pani na druhom konci bola ústretová, ale to je asi tak všetko. Pokiaľ tento eshop nezmení dopravcu(Geis) tak ho nikomu neodporúčam.

  • Dobrý deň ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy.

    Internetový obchod domnabytku.sk menil majiteľov, zrejme z toho dôvodu predchádzajúci majitelia nereagovali na emaily a správy viac ako mesiac.

    Verím, že pri ďalšom nákupe na eshope www.domnabytku.sk získate len pozitívne skúsenosti.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na telefónnom čísle alebo emaile, ktoré je uvedené na našej stránke.

    S pozdravom
    Domnabytku.sk

  • chalani, mali by ste zmenit adresu obchodu