Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Žiaľ, tiež sa musím podeliť o negatívnu skúsenosť: Mal som objednaný tablet tmavosivej farby a dostal som strieborný!? Viem, že v skutočnosti ide len o zdanlivo nepodstatný detail, ale principiálne ma to hnevá pretože som nedostal to čo som si objednal.
    Zarážajúce bolo to, že namiesto snahy o nápravu sa mi predajca snažil vsugerovať, že "aj to je sivá", že "číslo produktu sedí", že na stránke majú "nesprávne obrázky" a podobné výhovorky. Pritom výrobca distribuoval tablet jak v tmavosivom, tak aj v striebornom prevedení a rozdielne varianty boli uvádzané aj priamo na stránke predajcu. (Argument že číslo produktu sedí mňa ako zákazníka nemusí zaujímať keďže som si tovar objednával na základe údajov zverejnených predajcom).
    Nestálo mi to za to handrkovať sa iba kvôli nesprávnemu farebnému variantu, keďže tablet je inak bez chyby a plne funkčný, a z reklamácie som nakoniec upustil. Musím ale povedať že som veľmi sklamaný pretože na Datacomp som doteraz vôbec nedal dopustiť! Stále skúšam sám seba presvedčiť že naozaj ide len o ojedinelý omyl, no v skutočnosti si stále nie som istý či mi nepredali lacnejší strieborný variant (čo by bol vlastne podvod), alebo len sami nevedia čo predávajú!?
    Faktom je že som nedostal čo som si objednal, takže doteraz neotrasiteľná dôvera k tomuto predajcovi u mňa týmto výrazne poklesla.

  • Zial pridavam sa do radu nespokojnych zakaznikov.
    Dlho som vyberal notebook pre dceru. Ked som nakoniec nasiel, objednal som cez Datacomp lebo uvadza, ze je AUTORIZOVANY PREDAJCA.
    Naviac na stranke mal uvedene dostupnych 5 kusov a dodanie do 1-2 dni.
    Na druhy den mi predajca oznamil, ze tovar sa vypredal.
    Takze bud obchod naschval zavadza zakaznikov skladovymi zasobami alebo neni schopny pri potvrdeni objednavky skontrolovat stav na sklade s aktualne potvrdenymi objednavkami.
    Ako kompenzaciu, ak pockam mesiac kym tovar naskladnia, mi ponukli dalsi produkt v hodnote 69 EUR za cenu 39 EUR, pricom ho medzicasom dali do akcie za 44 EUR. Takze ich predstava o kompenzacii je predat zakaznikovi dalsi tovar na ktorom este zarobia pricom velavazene poskytnu zlavu 5 EUR za mesacne cakanie. Inymi slovami si o ludoch myslia, ze su vsetci ovce padnute na hlavu len oni vychodniari su pupok sveta.
    Toto napoveda aj o tom, ako sa bude tento obchod v buducnosti zaoberat pripadnymi reklamaciami.
    Pre zaujimavost je to kosicka s.r.o. so zakladnym imanim cca 6000 EUR co vela veci vysvetluje.

  • Najhorsia skusenost s e-shopom doposial. Neodporucam nikomu, otrasny anti-klientsky servis.

    Tovar, ktory bol meskajuci o niekolko dni nakoniec dorazil, avsak poskodeny - jedna sa o nie prave lacnu PC zostavu. Po vrateni tovaru na druhy den mi bolo oznamene, ze zasielka bola poistenia, takze vratia plnu sumu obratom na ucet. Od tohto dna preslo celkom 8 dni a peniaze mi stale na ucet neboli vratene.

    Pri emailovej komunikacii s pracovnikmi si clovek pripada, ze ich vlastne otravuje tym, ze sa dozaduje vratenia penazi za poskodeny tovar v stvorcifernej hodnote. Aj napriek tomu, ze som mal tuto zlu skusenost, som si predsa objednal v datacompe dalsiu PC zostavu, este drahsiu ako povodnu, avsak kym (a ci vobec) mi datacomp vrati peniaze na ucet, tyzdnova rezervacia tovaru vyprsi a s velkou pravdepodobnostou sa aj tato PC zostava vypreda, ako aj ta predosla.

    Terminy dodania ci vratenia penazi pracovnici datacompu strielaju len tak od oka, cize tuto informaciu berte s velkou rezervou - dodanie tovaru (poskodeneho) trvalo o 3 dni dlhsie, no vratenie penazi zatial "len" zhruba tyzden.

    Pocas celeho incidentu som z ust pracovnikov datacompu nepocul ani jedine ospravedlnenie za neprijemnosti, nedostal som ziadnu skutocnu kompenzaciu a po novom uz ani neodpisuju na mailovu komunikaciu. Zrejme sa bude treba obratit s pondetom na preverenie situacie na SOI.

    Nikdy viac.

  • Ešte tento týždeň som si od Firmy Datacom prevzal objednávku na klávesnicu , myšku , ssd disk a grafickú kartu ,...
    Grafická karta mi prišla úplne iná ako som si objednal a klávesnica s tichým klikom a podsvietenou klávesnicou ,tichý klik na tlačidle backspace prestal fungovať , bol by som rád aby sa to už viackát neopakovalo .... lebo ozaj nemám v úmysle chodiť ku vám na reklamácie jak na hodiny klavíra ....
    A prístup zamestnancov radšej nekomentujem , strašný obchod , konkurencia funguje oveľa lepšie

  • Totalne neodporucam tento obchod. Po prve klamali s dobou dodania, co pri momentalne situacii chapem ale aby natahovali kazdy den zakaznika ze zajtra to pride a nic uz 4 dni. A potom maju tu najhorsiu logisticku spolocnost SLOVAK PARCEL SERVICE, kde sa neda dovolat takze nezistite kedy to dostanete a ci vobec v tom danom dni a cez online sledovanie zasielok nic nezistite lebo tam je status DOŠLO (neviem ale komu) a nic viac. Ak zmenia pristup k dodaniu mozno obchod stoji za to ale inak absolutne NIE!

  • Cez víkend som si objednal PC skriňu, v pondelok mi zaslali mail s informáciami o účte kde mám za tovar zaplatiť. Pondelok som tovar zaplatil. Keďže sa jednalo o prevod medzi rozdielnymi bankami, neprebehlo to hneď. V stredu som obdržal mail, že evidujú moju platbu a vo štvrtok som mal tovar doma. Za mňa spokojnosť.

  • Ďakujem velmi pekne za rýchle doručenie produktu, ktorý som si objednal, bolo to promptné ukážkové.

    Jedinú výhradu a to podstatnú mam na prepravnú službu. V maily mi prislo ze pride spolocnostou SPS ale doručenie prevádzala firma DHL!!!. Ked ma kurier kontaktoval ci budem na adrese do 2 min som bol na mieste. On však asi nevie asi poriadne čitať nakolko adresa bola 100/21 a on zastane uplne pri inom bloku uplne inde na čísle 7. A este sa po mojom telefonate rozculoval ze tam cakal 10 min!!!!!! On sa hned nebude vracat naspat ze on ma este inde rozvozy ako totalna arogancia nejakeho cloveka. Ked robí túto pracu z donutenia nech ju radsej ani nerobi. Akoze toto je prepavna sluzba ze si mam chodiť po tovar cez pol mesta dobre ze nie?!!!!

  • Pre istotu uvadzam odpoved Datacompu:
    "Dobry den,
    dany notebook bol original novy z distribucie a priamo zasielany vam. Takyto problem kde je notebook poskodeny sa da riesit riesit do 2 pracovnych dni s prepravcom alebo vyrobcom ale nie po takejto dlhej dobe. V danom momente s tym bohuzial uz nemozme nic robit.
    S pozdravom..." (Schvalne som to opisal aj s chybami)
    V podstate ja ako zakaznik to citam takto: zaplatil som Datacompu za výrobok, ale oni s tym nic nemaju, lebo notebook bol "original novy z distribucie" a s prepravcom nic nevyriesime. Toto poskodenie vsak nema nic spolocne s prepravcovm - Notebook bol poskodeny pretoze ho niekto rozoberal...
    Takze z môjho pohladu a pri kvalite sluzieb konkurencnych firiem je toto velka hanba....

  • No z mojej strany Datacomp nikdy viac.Objednal som si NB, ktory som len vybalil a nechal nainstalovat znamemu.Kedze mal toho vela a mne to nesurilo - ved mam sluzobny NB, vratil mi ho zhruba za 10dni. Ked som sa z neho zacal tesit, zistil som, ze v NB nieco hrkoce. Otocil som ho dole hlavou a pozeram, ze spodny kryt sa uz niekto snazil "vypacit". Samozrejme moja chyba, ze som si NB neskontroloval pri prevzati, ale v zivote by ma nenapodla takato situacia. Tak som napisal do Datacompu ze som prisiel na to ze v NB nieco hrkoce a ze je poskodeny spodny kryt-neziadal som o vymenu ani napravu-cakal som od nich navod co mam dalej robit (pravdepodobne vsak na nespravne oddelenie), bezohladu na to mi vsak prisla odpoved na 2riadky v zmysle, ze som na to mal 2dni od prevzatia tovaru a ze im je luto. Na to som im slusne odpisal, ze som ich o nic neziadal, ale toto som tiez necakal a ze sa s mojou skusenostou podelim aj s ostatnými potenciálnymi klientmi. Nato mi volal pan Kluka z Datacompu, velmi sa ospravedlnoval a vraj som pisal na nespravne oddelenie. Nato som odpovedal, ze ak by niekto z mojich podriadených napisal na "reklamaciu" podobnu odpoved, uz by u nas nepracoval.
    V alze som nakupoval uz viackrát a raz mi k drziaku na telefon do auta chybala mala umela blbost-bez toho to proste neslo nasadit. V alze sa ma slecna neopytala nic ine, len ci mi ho moze vymenit za ten isty novy výrobok (kompletne zabaleny) a este sa mi ospravedlnila. Vybavila ma za 3minuty. Mozno nie vsetci maju s Datacompom takuto negativnu skusenost, bohuzial ja som doplatil na to, ze som chcel usetrit par eur oproti Alze.
    Co uz- moja chyba, do buducna pre mna velke ponaucenie.

  • Neviem ako ostatní ale dnes som mal dostať DVD+R DL v pobočke a prišlo mi oznámenie o doručení len, keď som si po ne prišiel už boli predané. Vraj sin po ne niekto prišiel a prevzal ich. Neviem, kto ani kedy si prebral tovar ale neserióznosť obchodu je zrejmá. Vďaka bohu že išlo len o takýto tovar lebo pri nejakom drahšom tovare by ma to poriadne nahnevalo!!!

  • LUSKA: Súhlasím. pred časom som si od nich objednával telefón prišiel mi doškriabaný akoby s ním niekto hral futbal. fungoval, až na fotoaparát. ten akosi blbol. Hneď som ho vrátil a zobral som ho z iného onlineshopu. problém bol len v zdržaní keďže som telefón nutne potreboval a takto som teda bol ešte nejakú dobu bez neho. Na sklade som videl 4, ani nie po týždni si švagor objednal taký istý telefón pretože sa mu páčil. no prišiel mu ten ktorý som vracal. rovnaké škrabance zlý fotoaparát :D teraz som kúpil zasa kameru a prišla mi doškriabaná, dobúchaná, dokonca dióda ktorá na ňej bliká na červeno je vidieť aj v nahrávanom zázname. Takže zasa ju vraciam. Preto ak si niekto chce kúpiť kameru EVOLVEO sportcam x3 radšej si ju vopred skontrolujte keď ju budete preberať aby ste ju nedostali vy. A ja už som s Datacompom skončil. Keď niekde niečo chcem kúpiť tak nepotrebujem sa tým zaoberať tak dlho. kúpim to radšej v inom kde viem že mi dajú novú a nepoužívanú vec hneď na prvý krát, ktorá nekoluje dokial ju nedostane niekto kto sa nebude obťažovať ju vrátiť. V iných obchodoch majú vrátený tovar označený že je buď reklamovaný alebo už vrátený a majú ho zlacnený. a toto ako to v datacompe posúvajú bez toho že by upozornili ak bol tovar už vrátený a platím si za niečo nové, nie staré používané a opotrebované... radšej sa nebudem vyjadrovať s datacompom som už nadobro skončil a nič pozitívne o nich veru šíriť nebudem.

  • Tých, čo zaujíma viac reklamácia a používaný tovar, tak rozhodne si prečítajte moju dlhú skúsenosť!

    Dlhé roky som už kupoval z datacomu a vždy som mal dobré skúsenosti, no mal som podozrenie na jednú vec a to že predávajú veci, ktoré sú vrátené po 14 dňoch bez udania dôvodu.
    Potvrdilo sa mi to dvakrát, raz to však nebolo vrátenie bez udania dôvodu ale normálna reklamácia.

    Raz som kupoval ešte dávnejšie NHL13 a bol som reklamovať kvôli tomu, že mi hra mrzla na tých istých miestách. Po 30 dňoch som prišiel (ešte vtedy na Tomášikovú - kde bolo servisné stredisko tiež, resp. reklamácie sa tam dali riešiť) a povedali mi, že sa výrobca nevyjadril a tak mi vracajú peniaze. Ako spokojnosť, len na ďalší deň som videl, že pri hre NHL13 mali SKLADOM: Tomášikova. Náhoda? Neviem ... Pred tým skladom NHL13 nemali pred mojom reklamáciou.

    Druhýkrát som kupoval Xbox One. Už som sa obával toho, že dostanem prebalený kus, keďže bol posledný kus z tejto staršej várky. Mali ho na SKLADE v Prešove a tak som sa radšej pýtal asi 5krát na online chate, či nebol používaný - povedali mi, že rozhodne NIE. Potom som pri preberaní pýtal predávača, povedal mi, že nebol rozbalený. Tak som ho s radosťou zobral domov, zapojil a Xbox bol pokazený - nabehol síce, ale "vrčal" jak psi na dedine. Tak som ho vrátil na Moldavskej s tým, že chcem vrátiť peniaze. Vrátili mi všetko v pohode, čiže ako s tým som bol spokojný maximálne. No na ďalší deň, schválne som si pozrel na ich stránke Xbox One a čo nevidím ... SKLADOM: 1 kus. Pred mojím vrátením bolo 0. Do dnešného dňa tam je 1 kus skladom :-D

    Ono vždy najradšej kupujem v datacome, ale po týchto skúsenostiach mám trošku obavy. Datacom je dobrý obchod, kupoval som tam kopec iných vecí a bolo úplne v poriadku, len toto sa mi nepáči.

  • Zatiaľ maximálna spokojnosť; pri výbere mi personál promptne poradil v chate (aj keď, malý detail, maník mi tvrdil, že CPU, ktoré je vymeniteľné, vymeniteľné nie je, ale ok ;) ). Vďaka záruke najnižšej ceny mi urobili zľavu cca 20€. Tovar som si objednal (na splátky) v piatok a už v sobotu ráno bol doručený z Košíc do Trnavskej centrály UPS. V pondelok ráno mi bol doručený priamo domov - a to všetko dva dni pred Vianocami.

    Reklamovať nebolo treba zatiaľ nič, takže v tomto smere neviem (a dúfam, že ani vedieť nebudem :P)

  • jakub rizner:
    Ja som u nich nakúpil už niekoľkokrát a stále som bol spokojný. Dodávka doba nie je dlha, max. 2 dni, ceny sú výborne, nemal som žiaden problém. Dokonca, ak potrebujem poradiť s výberom, je to jediný obchod, kde sa na ich radu možem spoľahnúť. Vo väčšine iných obchodov som takýchto odborníkov nenašiel.

  • bezi tu diskusia a nie prekrikovanie... A ktory e-shop nema negativnu recenziu ? taky neexistuje... kolko ludi tolko chuti...

  • Zaujimave, ze vsetky 4 prispevky pozitivne hodnotiace eshop a reagujuce na negativny prispevok prisli v jeden den. Eshop by mal robit tak, aby negativne recenzie nemal a nie negativne recenzie 'prekrikovat' pozitivnymi,...

  • Tiež nakupujem v Datacome Košice.

    Viac menej pravidelne :)
    Internetová cena je "len" v hotovosti, na predajni to je pravda.
    Ale až také veľké mínus to nie je.
    Prvý krát ma to zaskočilo, nevšimol som si to v popise objednávky.
    Reklamáciu Ti zoberú všade ak im taktne :) pripomenieš že sa nemieniš trepať inam.
    Väčšinou sú ochotní nad rámec svojich povinností a ja tam rád nakupujem.
    Ja odporúčam tento obchod, komunikujú, ak niečo nemôžu dodať hneď.
    Tvoja negatívna skúsenosť ma mrzí aj za nich, lebo viem že sa snažia poriešiť veci vždy k dobrému.
    PS:
    Toto nie je reklama, len názor počítačového nadšenca :)

    Pekný deň všetkým

    Pavel

  • Moja skusenost: objedam tovar do 1 dna ho mam na jednej z vybranych predajni.pri vyzdvihnuti mily personal s ktorym som aj posrandoval.Super dostupnost pobocky autom.vyrobok splna vsetky moje poziadavky.som spokojny s tymto obchodom.

  • objednavku cez internet si viem uhradit aj prevodom.pre mna je to poholne a velmo casto lacne a rychle riesenie.

  • absolutne nesuhlasim z dole uvedenym komentarom.Som dlhodobim zakaznikom a nikdy som nemal problem.pripadnu reklamaciu mi boli ochotny prijat na hociktorej z predajni.tovar mi bol doruceni v dohodnutom termine.s obsluhou na predajniach som tiez spokojny.odporucam tento obchod kazdemu.