Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Prečo neodpovedáte.

  • Dobry den, prisiel mi mail od Bonusko.sk, ze ak ohodnotim nakup ako registrovany zakaznik na Heureke a poslem im na mail cislo uctu a meno, vratia mi 3€ z nakupu spat. Presli tri tyzdne od mojho hodnotena a odoslania udajov eshopu, no slubene 3€ spat nikde! Napisal som im mail, ze ci na mna zabudli? No ziadnej odpovede som sa nedockal. Dostal este niekto takyto mail so slubenymi 3€ spat? Dostal niekto tie 3€? Nejde mi ani tak o tie 3€, ako o to, ze nieco eshop ponukne a nesplni? Je to ubohe.
    Pridal by som sem aj screenshot toho mailu, len sa sem neda vlozit fotka. Vopred dakujem za odpoved.

  • Objednavka,vsetko prebehlo na 100%
    Dakujem.
    Paulov Vladimir sen

    • Dobra komunikacia,dorucenie,tovar neposkodeny,novy. Som naozaj spokojny s tovarom aj celkovym priebehom objednavky.

    • Objednane -"2 "-smart TV SAMSUNG QE55Q60BAU.

  • Tento eshop môžem po vlastnej skúsenosti nazvať jediným slovom, je to jeden VEĽKÝ PODVOD a ZLODEJINA aká nemá obdoby! Vidím, že nie som jediným okradnutým zákazníkom.
    Predávajúci ODMIETOL dodržať zákonom stanovenú lehotu 14 dní na bezdôvodné vrátenie tovaru. Tovar som prevzal 2. februára, reklamačný formulár na ich webe vyplnil 16. februára. Zákon hovorí, že: "Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak prevezme si zákazník tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane)." V mojom prípade začína lehota plynúť 3.2. takže keďže som vyplnil reklamáciu 16.2. som v limite 14 kalendárnych dní. No predávajúci mi odmieta vrátiť peniaze (jedná sa o čiastku 435 €). Bezbrehá zlodejina!! Podal som podnet na SOI. Samozrejme, že to nenechám tak a s právnikom už pripravujem trestné oznámenie za podvod.

  • Tak a teraz môžem svoju recenziu pozmeniť. Po nemilom prekvapení spred týždňa som dnes dostal omnoho milšie prekvapenie. Došiel nový kus sušičky. Podotýkam že danú reklamáciu sme začali riešiť týždeň pred Vianocami a dnes, deň pred Štedrým dňom, došiel nový kus. Na začiatku som ani len nedúfal že by sa to mohlo celé vyriešiť ba dokonca po prečítaní rôznych recenzií som ani nespal. No keď človek postupuje podľa pokynov predajcu, nevidím v tom problém že by sa niečo nevyriešilo. Prvá vec čo som urobil pri prvom prevzatí bola fotodokumentácia tovaru ešte pred rozbalením , čo považujem za kľúčovú vec pri ďalšej komunikácii v prípade reklamácie. Následne som kontaktoval predajcu telefonicky kde mi slečna odporučila okamžite postupovať podľa pokynov na ich stránke a to vyplnenie dotazníka a spísať chyby, poškodenia. Od toho momentu som bol v pravidelnej mailovej komunikácii s predajcom. O pár dní objednal predajca zvoz poškodeného spotrebiča a o pár dní, deň pred Vianocami už mám doma svoj nový , nepoškodený spotrebič. Takže ak to zhrniem, keď sa postupuje podľa pokynov tak nevidím v ničom problém. Týmto chcem poďakovať zamestnancom Bonusko.sk za rýchle vybavenie mojej reklamácie. Možno to vyzerá ako platená recenzia ale verte že ak by som bol v práve a nevyriešilo by sa to, tak by som to dal rázne pocítiť. Ale teraz sa fakt zaslúžia palec hore a klobúk dole.

  • Objednaná sušička dnes dorazila. Krabica nejavila známky poškodenia. Po rozbaleni kompletné rozbitá , také niečo som teda veru ešte nevidel. Som strašne zvedavý na priebeh reklamácie.

  • Tovar síce prišiel, ale tam to skončilo. V prípade, že potrebujete niečo s produktom riešiť alebo reklamovať (ako čítam často posielajú poškodený tovar, napr. môj TV nebol plne funkčný) tak zahrajú mŕtveho chrobáka. Povedia Vám úmyselne (ako mne cez infolinku Bonusko), že tovar sa dá IBA vrátiť a aj to len do 14 dní od zakúpenia (aj v prípade, že nie je plne funkčný ako môj máte možnosť ho iba vrátiť a nie možnosť opravy!) a ako čítam, to si nemôžete byť istý, že vám peniaze za ten vrátený tovar prídu. Keď si produkt dáte opraviť cez oficiálne stredisko, povedia vám nakoniec, že oni s tým vlastne nič nemajú a náklady súvisiace s reklamáciou vám nepreplatia, keďže ste si nezajednali zvoz do servisu cez ich eshop a odkážu Vás na reklamačné podmienky. Lenže toto celé vám na infolinke úmyselne zamlčia a navedú vás na to aby ste si produkt opravili na vlastné náklady. Následne sa vyhovoria na formuláciu v reklamačných podmienkach a vyhýbajú sa zodpovednosti za predaný produkt. Komunikácia s reklamačným oddelením katastrofická a arogantná, na nič nemáte nárok a čo si dovolujete ich vôbec kontaktovať. Nahlásený podnet na SOI, vidím, že nie som prvý ani posledný. S takýmto podvodom som sa ešte nestretol určite sa tomuto obchodu vyhnite. Oni su nieco ako SMEJDI.

  • reklamacia tovaru trvala spolu s casom dopravy takmer 2 mesiace. podla reklamacneho protokolu trvala 1 a pol mesiaca, takze som ziadal naspat peniaze. nedostal so ich. este aj SOI potvrdila, ze som mal dostat naspat peniaze. nestalo sa.

    vyjadranie SOI:

    "...Nakoľko podnikateľský subjekt, ktorý je predávajúcim v zmysle uvedenej faktúry (Zuma Elektro Technika Plus, s.r.o., Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČO: 07545819, vložka číslo: 108728, oddiel: C, deň zápisu 06.11.2018, Obchodný register Brno) nemá sídlo na území Slovenskej republiky, nemôže Slovenská obchodná inšpekcia v rámci svojich kompetencií vykonávať šetrenia. Pri dokazovaní kúpno-predajného vzťahu sa vychádza z údajov o predávajúcom uvedených na faktúre/doklade o kúpe.
    Zo zoslaných dokladov sa domnievame, že Vaše spotrebiteľské práva boli porušené (nevybavená reklamácie v zákonnej lehote), a preto Vám odporúčame obrátiť sa na jeden z nasledujúcich orgánov..."

    namiesto toho som dostal vyhovorky: stihli sme to nacas, ale prave vtedy sa nam pokazil mailovy server. zasielka sa stratila na poste. datumy na reklamacnom protokole nie su dolezite.

  • Kúpili sme kočík frontera camini green 2v1 v roku 2019 zelený v januari zlomil sa slabý materiál 405 eur.je rok 2020 ,30 august a vnučka je bez kočíka veĺké sklamanie peniaze sú fuč neodporúčam

  • Poprosím na diskusie nereagujeme treba mail písať . Poprípade volať .

  • Kupoval som v obchode na vianoce vysavac Xiaomi Roborock. Po 4 mesiacoch sa pokazil a to sa ukazalo ako problem. Komunikacia obchodu minimalna. Prva odpoved prisla az po tyzdni. Obchod bonusko neodporucam

  • Dobrý deň ospravedlňujeme sa za diskusiu na ktorú sme nereagovali. Od dnes sa to zmení . Trošku sa u nás na to pozabudlo že niečo také je .

  • BONUSKO.SK: Peter Kráľ: Dobrý deň , zaleží na tom či je poškodená krabica. Ak krabica poškodená nebude , tovar sa dá reklamovať .Takže ak zákazník otvorí krabicu a poškodí ju, už tovar reklamovať nemôže? Toto by ani Harabin nevymyslel, klobúk dolu

  • Firma MP Bonusko s.r.o. zanikla zlúčením s firmou JT COMPANY INVEST s. r. o. Podľa obchodného registra sa JT Company invest za posledný rok zlúčila s cca 170 ďalšími firmami, má množstvo rôznorodých predmetov činnosti - hlavne však predaj hroznového vína, nemá však žiadnu web, emialovú schránku má pod gmailom a konateľa so sídlom v Rumunsku.
    Síce MP bonusko už neexistuje, existuje Bonusko. Obe tieto firmy majú konateľov so spoločným priezviskom a rovnakou adresou trvalého bydliska. Dokonca mi Bonusko odpísalo mailom bývalého konateľa MP Bonusko. Reklamáciu mi však nechcú prebrať a odvolávajú sa na už zaniknutú spoločnosť.
    Mohol by si už na nich niekto konečne posvietiť

  • Marek: Co k tomu dodat ,ked nejde kseft treba sa rychlo skryt za schranku v zahranici ,alebo zalozit novu s.r.o.Bonusko si neplni pohladavky voci dodavatelom a neplati FA. Info od jedneho z dodavatelov.

  • chcel som objednať kultivátor Rivali RET 4014 v základnej ponuke je doprava zadarmo ale pri objednávke sa nedá zvoliť iný druh dopravy ako cargo plus 25 eur nenašiel som žiaden dostupný spôsob dopravy iba zadarmo na predajni ,preto si myslím že predajňa podvodným spôsobom láka zákazníkov a tá čiastka za dopravu hovorí za všetko čo si má človek o tom myslieť

  • 19.12. 16 objednaný tovar po tel. dohovore , že ho majú a určite pošlú s dodaním do Vianoc
    21.12.16 urgencia tovaru stavu objednávky, najprv, že mi nepríde, potom odrazu, že príde
    23.12.16 tovar prišiel nepoškodený, v emaile obchodné podmienky a reklamačný list + odstúpenie od zmluvy
    24.12.16 prekvapenie pod stromčekom: tovar použitý a neúplný bez príslušenstva, bez slovenského návodu
    24.12.16 odstúpenie od zmluvy
    27.12.16 - Dobrý deň podal som reklamáciu na sklad pre vyjadrenie .
    28.12.16 prijatá a zaevidovaná reklamácia u predajcu
    29.12.16 vrátený tovar aj odoslaný email
    03.01.17 prijatý vrátený tovar, čo ešte že vraj nevedeli
    04. 01 – 09.01 – zavádzanie, že nemám nárok na odstúpenie od zmluvy, že im neprišiel vrátený tovar...
    09.01.17 – upozornenie odo mňa, že už prebrali mnou vrátený tovar a zaslanie čísla balíka.
    Dobrý deň dám preverit . Dakujem za zaslanie čísla .
    09.01.17 – moje odstúpenie od zmluvy zo dňa 24.12.2016, u nich reklamácia bola odoslaná do autorizovaného servisu

    13.01.17 - Dobrý deň Vaša reklamácia pod 91526929 bola vybavená vrátením finančných prostriedkov .

    Spôsob vybavenia tovaru : dobropis
    (podotýkam, že medzi tým bolo niekoľko emailov a telefonátov!!! A presne tento deň sľúbili, že pošlú peniaze!!!)
    13.01.2017 - Dobrý deň poprosím o číslo úctu ( to si žiadali emailom, nakoľko ho už dávno mali!)
    13.01.17 – opätovné zaslanie čísla môjho účtu a otázka: prosím informujte ma, kedy ste mi vrátili finančné prostriedky na môj účet.

    15.01.17 - Dobrý deň vrátené budú do 14 dní

    Prajem príjemný deň .

    S pozdravom

    16.01.17 - 21 dní od odstúpenia od zmluvy
    zákon č. 102/2014 Z.z.

    § 9
    Povinnosti predávajúceho pri odstúpení od zmluvy
    (1) Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5.

    24.12.2016 – odstúpenie od zmluvy

    28.12.2016 – prijaté nahlásenie reklamácie do systému pod číslom 91526929

    Ak by ste teda považovali deň odstúpenia až 28.12.2016, čo je o 4 dni neskôr od môjho nahlásenia odstúpenia od zmluvy, čím ste aj tak porušili zákon, tak ste aj tak po 14 dňovej lehote vrátenia platby na môj účet.

    Týmto vám oznamujem, že ak mi platba nenabehne zajtra, t.j. 17.1.2017 na môj účet, podávam sťažnosť na SOI.

    S pozdravom VP

  • 19.12. 16 objednaný tovar po tel. dohovore , že ho majú a určite pošlú s dodaním do Vianoc
    21.12.16 urgencia tovaru stavu objednávky, najprv, že mi nepríde, potom odrazu, že príde
    23.12.16 tovar prišiel nepoškodený, v emaile obchodné podmienky a reklamačný list + odstúpenie od zmluvy
    24.12.16 prekvapenie pod stromčekom: tovar použitý a neúplný bez príslušenstva, bez slovenského návodu
    24.12.16 odstúpenie od zmluvy
    27.12.16 - Dobrý deň podal som reklamáciu na sklad pre vyjadrenie .
    28.12.16 prijatá a zaevidovaná reklamácia u predajcu
    29.12.16 vrátený tovar aj odoslaný email
    03.01.17 prijatý vrátený tovar, čo ešte že vraj nevedeli
    04. 01 – 09.01 – zavádzanie, že nemám nárok na odstúpenie od zmluvy, že im neprišiel vrátený tovar...
    09.01.17 – upozornenie odo mňa, že už prebrali mnou vrátený tovar a zaslanie čísla balíka.
    Dobrý deň dám preverit . Dakujem za zaslanie čísla .
    09.01.17 – moje odstúpenie od zmluvy zo dňa 24.12.2016, u nich reklamácia bola odoslaná do autorizovaného servisu

    13.01.17 - Dobrý deň Vaša reklamácia pod 91526929 bola vybavená vrátením finančných prostriedkov .

    Spôsob vybavenia tovaru : dobropis
    (podotýkam, že medzi tým bolo niekoľko emailov a telefonátov!!! A presne tento deň sľúbili, že pošlú peniaze!!!)
    13.01.2017 - Dobrý deň poprosím o číslo úctu ( to si žiadali emailom, nakoľko ho už dávno mali!)
    13.01.17 – opätovné zaslanie čísla môjho účtu a otázka: prosím informujte ma, kedy ste mi vrátili finančné prostriedky na môj účet.

    15.01.17 - Dobrý deň vrátené budú do 14 dní

    Prajem príjemný deň .

    S pozdravom

    16.01.17 - 21 dní od odstúpenia od zmluvy
    zákon č. 102/2014 Z.z.

    § 9
    Povinnosti predávajúceho pri odstúpení od zmluvy
    (1) Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5.

    24.12.2016 – odstúpenie od zmluvy

    28.12.2016 – prijaté nahlásenie reklamácie do systému pod číslom 91526929

    Ak by ste teda považovali deň odstúpenia až 28.12.2016, čo je o 4 dni neskôr od môjho nahlásenia odstúpenia od zmluvy, čím ste aj tak porušili zákon, tak ste aj tak po 14 dňovej lehote vrátenia platby na môj účet.

    Týmto vám oznamujem, že ak mi platba nenabehne zajtra, t.j. 17.1.2017 na môj účet, podávam sťažnosť na SOI.

    S pozdravom VP

  • Absolútne nespoľahlivý dodávateľ čo sa vybavovania reklamácie týka! Zasadne neodporúčam objednávať cez tento internetový obchod, sú to podvodnici.

  • Mám záujem o objednávku. Písal som obchodu 2-krát cez formulár na ich stránke a raz na ich e-mailové kontakty. Ani raz neodpovedali! Čo si o tom myslieť?
    Nuž, Bonusko si nezarobí...