Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • neviem o žiadnej výhode
    • túto stránku na nákup elektroniky NEODPORÚČAM, akonáhle chcete niečo reklamovať nečakajte úspech, otrasný prístup, komunikácia maximálne neprofesionálna a k tomu zavádzajúca sloveská stránka Beryko.sk so sídlom v ČR , čo sa môže zdať ako detail ale je rozdiel v obchodnom zákonníku ČR a SR, rozhodne kupujeme po tejto negatívnej skúsenosti elektroniku len zo Slovenska

    vysoko NEODPORÚČAM tento internetový obchod , ich heslo všetko pre vašu spokojnosť platí len keď idete niečo kupovať , pri reklamácii sa heslo mení na všetko pre náš zárobok

  • Odporúča obchod

    100 %

    • ochotný a pohotový personál
  • Odporúča obchod

    100 %

    Prvý krát som nakupovala a som veľmi spokojná ☺️

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle doručenie
  • 10 %

    • reklamácie

    Smartfon, ktorý som kúpil u Beryko s.r.o., po roku normálnej práce sa samovoľne vypol a prestal reagovať na nabíjačku. Nakoľko telefón bol ešte v záruke (24 mes.), poslal som ho v Plzeň v rámci reklamačného poriadku. Predstavte si aké bolo moje prekvapenie, keď som dostal zamietnutie reklamácii s vyjadrením "...Jelikož je tato závada způsobena v důsledku neodborného zásahu do útrob přístroje a nedodržení ochrany ESD a následným poškozením elektroniky systémové desky elektrostatickým výbojem...".
    Počas komunikácie s Beryko s.r.o. dostal som aj potvrdenie tomu - foto poškodenia ochrannej nálepky na skrutke.
    Z toho logický vyplýva, že sa toto mohlo stať iba týchto prípadoch:
    1. Som si kúpil od Beryko s.r.o. pred rokom tento mobil už s týmto poškodením nálepky, teda toto poškodenie vzniklo pri výrobe alebo aj neskôr, ale určite PRED predajom.
    2. Beryko s.r.o. dostali tento mobil na reklamáciu, otvorili ho, poškodili ochrannú nálepku, odfotili a odoslali mi tieto fotky ako zdôvodnenie neodborného zásahu.
    3. Rozhodol som sam v zdraví a pri vedomí otvoriť rok normálne fungujúci mobil, pri tom nebudúc profi otvoril som ho tak aby nebolo ani stopy na kryte, poškodil som ochrannú nálepku, pokazil som mobil nedodržaním pravidiel ESD, a za vlastné peniaze poslal som telefón s poškodenou záručnou nálepkou na reklamáciu (síce je to úplne blbosť, lebo je to jasne že reklamácia v tomto prípade bude zamietnutá).
    4. Niekto mi vykradol môj mobil kým som spal, otvoril ho, poškodil tu nálepku, zatvoril a vrátil naspäť tak, aby som si nič nevšimol.
    Iných možností už neviem vymyslieť ani teoreticky. Samozrejme počas komunikácii Beryko s.r.o. odmietli možnosti č.1. a č.2, a nechali ma rozhodnúť čo sa mi viac páči - č.3 alebo č.4.

    P.S. V roku 2016 Beryko s.r.o. riešili moju inú reklamáciu s rozhodnutím: "Vyjádření: Byla zjištěna závada základní desky přístroje. Přístroj byl vyměněn za nový kus." A ten tak zvaný "nový kus" mál jasné známky otvárania - kryt už nebol tak dobré upevnený a mal trochu inú farbu.

    Takže takéto skúsenosti som mal s Beryko s.r.o., Beryko.sk, Beryko.cz

  • 10 %

    • Ceny
    • Reklamácia

    Nekupovať od nich nič! poslal som na reklamáciu telefón, odpísali že je zmoknutý telefón čo bol celý čas v silikónovom kryte a v živote nebol vystavený vode! Sú to klamári ktorý takto oklamú ľudí, a podotýkam že som telefón zobral do neodborného servisu kde mi povedali že v telefóne nebola v živote voda a aj nálepka na zistenie zmoknutia bol v top stave. Chcú odo mňa 60€ za výmenu nejakej súčiastky ktorá podľa nich by mala byť reklamovateľná. Takto vidieť kvalitu obchodu ;) NEKUPUJTE NIČ! môžem kupovať druhý telefón lebo 60€ nedám na opravu a aj baterku musím vymeniť lebo to tá nabíjačka zničila lebo podľa odborného servisu "beryko" batéria stratí za 1.5roka cca 90% kapacity :D Úplne neseriózny obchod... zbytočne som dal 9€ na poštovné aby mi odpísali stým že zmoknutý telefón, to je naj jednoduchšie. Podľa mňa ten telefón nebol vôbec rozobratý. Ďakujem za kvalitu obchodu!

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Jasne napísané v akom období môžem očakávať tovar.
    • Rýchle doručenie.
  • 10 %

    • Pred 1,5rokom malí dosť nízke ceny, a na tom + skoncili.
    • servis

    Ked sa vám pokazí telefón zakladne veci vam opravia, ale ked nebudú vediet poradiť budu po mesiaci skúmania písať ze chyba sa nenasla. Peniaze po tretej rovnakej chybe nevrátia, ani po štvrtej

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlo doručené.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Spokojnosť

  • 10 %

    • Komplikácie pri reklamácii
    • Pri reklamácii musíte telefón zasielať do CZ
    • Neserióznosť
    • Neodporúčam

    Telefón som reklamoval zatiaľ 2x, telefón bol takmer ako nový, na displeji celý čas bolo tvrdené sklo mal možno nejaké škrabančeky od bežného používania na hranach, prvý krát mi po prijatí telefónu prišla informácia o stave: "oderky, poškrabaný" to som toleroval...keď mi ho zaslali tak po týždni sa pokazil opäť pričom stav sa nezmenil a poslal som ho opäť do Česka a napísali mi tento krát na stav: stopy po pádech, vrypy a oděrky na krytu baterie, vrypy na krycím skle LCD... ??? V elektronickej reklamácii som pridával aj fotky kde je ako píšem vyššie stav takmer ako nový takže vôbec sa mi tento prístup nepáči a som zvedavý v akom stave mi ho zašlú .... Z mojej skúsenosti e-shopy nikdy viac teda určite už nie tento

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie
    • Bezproblémové dodanie
  • 100 %

    • Vybavoval som reklamaciu - zamrznutie mobilu. Odoslanie do CR - oprava a zaslanie naspet trvalo 6 dni.
    • nič

    Kupoval som mobily Xiaomi cez Beryko s tym ze ide o obchod v CR a v pripade reklamacie moze nastat problem pri zasielani a vybavovani - dlha doba a podobne. Moju zarucnú opravu od momentu odoslania zrealizovali do 6 dni (spolu s casom odoslania cez Slovensku postu az po dorucenie cez DHL). Som naozaj spokojny.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť vybavenia objednávky
    • ochota pomôcť,poradiť
  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle dodanie; súhlas s odstúpením od zmluvy, aj keď bola chybne zadaná objednávka; veľmi dobrá komunikácia

    absolútna spokojnosť, odporúčam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nie sme spokojny s komunikáciou lebo kupili sme ochranné puzdro na Xiaomi redmi note 5a ale chceli sme este k objednavke pridat aj foliu.
    Preto sme pisali e-mail ale ziadnu odpoved sme nedostali a poslali ste len puzdro

  • Nic jsem si neobjednal a také nedorazilo !! Máte něco pokaženého ...

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle doručenie
    • ziadna komunikacia
  • Odporúča obchod

    80 %

    • Funguje to