Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Bol som veľmi milo prekvapený rýchlosťou a ústretovosťou pri vybavení reklamácie. Zakúpil som v tomto obchode okrem iného mobilný telefón a ochranné tvrdené sklo, ktoré som okamžite nalepil na displej. Bohužiaľ sa pri telefóne prejavila závada a bol som nútený ho reklamovať. Telefón som odoslal k reklamácii 2.1.2017, 4.1. som bol informovaný o prijatí telefónu k reklamácii, 5.1. som dostal správu, že telefón mal výrobnú chybu a že mi posielajú nový telefón, ktorý mi bol dňa 6.1. doručený. Následne po upozornení, že som mal na reklamovanom telefóne nalepené ochranné tvrdené sklo, mi bolo obratom zaslané aj nové sklo s ospravedlnením za spôsobené komplikácie. S tak rýchlym vybavením reklamácie som sa ešte nestretol, a preto vrelo tento obchod odporúčam.

  • NODPORÚČAM !!! kupovať nič cez beryko.sk ani beryko.cz Kupoval som telefón na firmu, vrátky DPH som sa už nedočkal. Len dúfam, že fon bude fungovať aby som s nimi nemusel riešiť reklamáciu. Komunikácia na bode mrazu. Zavádzáju a klamú. Som znechutený takými ludmi. Podávam sťažnosť na Českú obchodnú inšpekciu, som zvedavý či im to bude stáť za tých 40€ pre vrátenie DPH.

  • Tento obchod by som v žiadnom prípade neodporúčal ani nepriateľovi, nieto ešte známemu. Pokiaľ telefón kupujete, nie je s nimi žiaden problém. Ten nastáva až v prípade, ak sa Vám zariadenie od nich pokazí. Vtedy nastáva niekoľko mesačný boj s nervami, kedy zvažujete, či ešte budete riešiť ďalšiu reklamáciu s týmto obchodom, alebo radšej oželiete niekoľko sto eur a ušetríte si nervy. Netreba sa nechať zmiasť stránkou obchodu beryko.sk. Ide totiž o český e-shop, teda aj všetky reklamácie je potrebné zasielať do Čiech a tým pádom aj platiť vyššie poštovné. Taktiež v prípade akýchkoľvek problémov nie je možné obrátiť sa na slovenskú obchodnú inšpekciu, všetko je potrebné riešiť cez európsky ústav. Tento obchod propaguje kúpu Xiaomi, pričom vyzdvihuje možnosť servisu priamo u nich. Škoda len, že toto je ich najväčší problém. Zakúpil som si Xiaomi Redmi 3 Pro. Telefón prišiel s výrobnou vadou, z toho dôvodu ho bolo potrebné reklamovať. Pár dní po návrate zo servisu sa však vada prejavila opäť. Telefón bol nepoužiteľný, tak bol znova zaslaný do servisu. Vrátil sa späť po mesiaci s tým, že bol vymenený za "Nový kus", s ktorým žiaľ ale nebolo možné volať. Zaslaný bol zasa späť, ale to už so žiadosťou o vrátenie peňazí, ktorej bolo našťastie nakoniec vyhovené.. Počas tejto doby som sa niekoľko krát pokúšal kontaktovať servis a dotazovať sa na priebeh reklamácií. Na mail však neodpovedali, tak som skúsil zavolať. Infolinka však len pri každom hovore odkázala na mail, na ktorý ani na niekoľký krát nebolo odpovedané. Od kúpy telefónu prešli takmer 4 mesiace, ktoré bol absolútne nepoužiteľný, z toho dôvodu tento obchod absolútne neodporúčam nikomu.

  • Neodporúčam nákup v e-shope beryko.cz. Nákup a dodanie tovaru (na základe ktorých sa píšu takmer všetky hodnotenia) sú v poriadku. Recenzie píšeme do 10 dní od nákupu, čiže v príliš krátkej dobe na to, aby sa vyskytol nejaký problém - z toho vyplývajú vysoké hodnotenia tohoto obchodu. Skúste si ale pozrieť komentáre týkajúce sa reklamácie (keďže firma predáva prevážne čínske značky mobilov, nie je ich málo).... a potom sa rozhodnite, či si naozaj chcete kúpiť tovar práve od nich. Reklamáciu vám neuznajú, niektoré závady úplne ignorujú a odpovede sa dočkáte o mesiac.... ja momentále už mesiac a pol nemám ani telefón (ktorý je po zamietnutej reklamácii stále u nich), ani peniaze. Také niečo by si slušná firma v akokmkoľvek právnom štáte nikdy nemohla dovoliť.
    A ešte odkaz na názory "spokojných " klientov: https://www.zbozi.cz/obchod/104037/

  • mate niekto niaku normalnu apku v spojeni zo sony xperia m2? lebo ta mi fit akosi nefunguje,,neviem co sa snou stalo..