Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Nepravdivé informácie ohľadom dostupnosti tovaru
    • Nespoľahlivý personál
    • Hrozná komunikácia
    • Bordel v objednávkach

    Zaplatili sme zálohu za kočiar ktorý má byt dodaný do 3-6 pracovných dni. Keď som na 6. deň volala zistili že daný kočiar sa vyrobí až v máji (objednávka začiatkom januára). Odvtedy sa na ich stránke niekoľkokrát objavil kočiar s informáciou že to majú skladom a pošlú na ďalší deň. Keď sme im volali sa ospravedlňovali že majú chybu na stránke (2x). Absolútne neprofesionálne to je cele z ich strany.

  • 10 %

    • Veľmi slabá komunikácia
    • Každá zamestnankyňa dáva iné informácie
    • Doslova až drzé správanie počas telefonátu

    Určite by som tam už nenakupoval.

  • 10 %

    • Nedoručenie zásielky
    • Neinformovanie o nedostatku
    • 12 dní bez reakcie

    Som neskutočne sklamaná. Čakala som na tovar 12 dní a vopred som ho vyplatila. Dvakrát som písala na email kde je problém. Po 12 dňoch mi prišla odpoveď,že tovar nemajú, ale platbu za tovar prijali.... na žiadosť o storno mi neprišla žiadna odpoveď. Katastrofa. Nikdy viac nebudem objednávať z ich eshopu. Som zvedavá kedy mi vrátia peniaze. Rovno pred Vianocami so mnou takto vypiekli a ja musím darček hľadať inde.

  • 10 %

    • arogantný a neprofesionálny personál na predajni
    • Zavádzanie zákazníkov
    • Dlhá doba dodania (ak sa vôbec nejaká stane)

    Absolútne neodporúčam ! Po dvoch týždňoch od objednania sa absolútne nič neudialo...pritom na e-shope píšu že majú tovar na sklade ale realita je úplne iná..a to som mala osobný odber v predajni mysliac si, že celý obchod prebehne rýchlejšie než dodaním prostredníctvom kuriérskej služby..a pritom deklarujú dodanie tovaru do 24h... Ľudia, nedajte sa ojebabrať... ušetríte svoj čas aj nervy...

  • 100 %

    Veľká spokojnosť. Veľmi ochotný personál.

  • 10 %

    • Po objednávke sa týžden neozvali a nič nedodali. Neodporúčam.
  • 100 %

    Odporúčam určite obchod. Rýchla doba dodania tovaru. Oceňujem okamžitú bezproblémovú výmenu poškodeného tovaru. Rýchla komunikácia.

  • 100 %

    • Flexibilnosť
    • Prozakaznícky servis

    Mimoriadne oceňujem prozakaznícky prístup pri zmene objednávky. Pani z e-shopu konala obratom, poslala náhradné možnosti. Doručenie hneď na druhý deň po telefonáte.
    Ďakujem veľmi pekne. Držte sa.

  • 10 %

    • celkom dobré ceny
    • slabá komunikácia - musela som vyvolávať dookola
    • zlý prístup ku zákazníkom

    U nich na e-shope som si zakúpila kočík. Kočík prišiel, avšak mal pokazenú konštrukciu. Povedali mi, že ho mám zabaliť a kuriér po balík príde a pozrú sa na to. Pár dní sa mi nik neozval a tak som volala, čo je s konštrukciou. Povedali, že to je chyba od výroby a tak dostanem nový kus. Myslela som si, že mi ho pošlú automaticky. Keď sa nik neozýval, znova som zavolala, čo je s kočíkom. Povedali mi, že na to majú čas podľa reklamačného poriadku a tak som musela čakať. Prišlo mi to dosť nefér, keďže ja som nič na kočíku nespravila.

  • 30 %

    • dokážu v obecných záležitostiach ako výber kočiara alebo sedačky poradiť a je možné si na kamennej predajni modely aj vyskúšať
    • zavádzajú
    • ignorujú nedostatky eshopu a opakovane nedodržiavajú nimi uvádzané lehoty dodania
    • arogantný personál na predajni
    • značky ktoré je možné kúpiť na kamennej predajni jedine u nich, t.j. viete si ich u nich chytiť do ruky a vyskúšať majú v zásade drahšie ako iné eshopy

    Teraz je ťažké obdobie pre každého. Objednali sme tovar, dostali sme email so znením, aktualizácia objednávky : Osobný odber predajňa. Keď manžel prišiel po tovar na predajňu tak mu bolo povedané že to je len aktualizácia stavu a že tovar na predajni nie je. Že je to chyba eshopu a má prísť znova. Vraj nie je prvý kto prišiel po tovar ktorý ešte nebol. A že čo chce, veď keď tovar príde, tak oni dajú vedieť, veď príde znova. Predvianočné coronové obdobie je náročné pre všetkých, ale toto nebolo prvý krát keď s nami jednali na predajni arogantne. Následne sme ich priamo na predajni požiadali aby bola objednávka za takýchto okolností zrušená a oni ju nemali problém v priebehu 30 minút zrušiť v systéme. Myslím že by mali popracovať na komunikácii s klientom a eshope. Využívajú svoju pozíciu na trhu. Bohužiaľ.

  • 100 %

    • Bola som nadmieru spokojná s kamennou predajňou. Odbornosť úžasná. Predavačky všetko vysvetlili, pomohli, poradili určite sa znova vrátim. Ďakujem vám.
  • 10 %

    • Zavádzanie zákazníka
    • Na stránke majú tovar "skladom", hoci reálne ho vôbec nemajú
    • Na stránke uvádzajú dodanie tovaru do 24 hodin od potvrdenia objednávky, ale ani po týždni nedal nikto vedieť, že časť tovaru označená "skladom" už ani nebude tento rok naskladnená a zvyšná časť "možno o týždeň ", čo ale už nie je isté, či by do Vianoc prišlo
    • Objednávka z 3. decembra by do Vianoc neprišla, o čom ma samozrejme zabudli informovať
    • Jediným pozitívom je, že pani v telefonickom rozhovore uznala chybu na ich strane, čo však moju situáciu nepomohlo vyriešiť
  • 10 %

    • Dodanie tovaru trvalo viac ako 3 týždne (po niekoľkých e-mailoch mi tovar zaslali)
    • Keď tovar dorazil vanička, ktorú som si objednavala prišla rozbitá. Písala som email aj s fotkou a odpoveď žiadna

    Neodporúčam tento obchod

  • 90 %

    • Telefonicky kontaktovali, ak nieco nemali
    • Trocha dlhsia doba dodania, ale nic strasne

    Siroky vyber peknych veci, ochota zamenit, pridat tovar, ak nebol v objednavke. Sami zavolali, ked nievo nemali a ponukli iny tovar, prijemna komunikacia. Treba ratat s tym, ze dodanie trva okolo 10-14 dni, vacsinou nie menej. Ale nikdy nic neprislo poskodene alebo nedodane, zamenene. Objednavala som tam uz asi 4-5x a budem aj nadalej.

  • 20 %

    • Tovar som objednavala pred 8 dňami - dlhá doba dodania, kedže mam skúsenosť, že tovar príde vždy maximálne do týždna. Predávajúca mi minulý týždeň volala, že jednu položku nemajú skladom, aspon zavolala, ale tiež mi tvrdila, že tovar príde v priebehu tohto týždňa, ak nepríde ruším v piatok objednávku, som veľmi sklamaná. A okrem toho žiadna správa, že tovar bol už odoslaný...čo by mala byť podľa mna priorita-informovanie zákazníka.
  • 10 %

    • Dlha cakacia doba na tovar
    • Zavadzanie zakaznika

    Uz je to cca 3 tyzdne ci son si objednala tovar, pri ktorom bola doba dodania 3 az 5 dni...pisali sme im pred tyzdnom co sa deje?odpoved tovar NEBOL skladom odosielame vam ho v piatok, najpozdejsie v pondelok...samozrejme sa tak nestalo!! Tak som pisala znova z ineho mailu a tam som dostala uplne rovnaku odpoved odosielame v piatok,najpozdejsie pondelok..tovar este nieje skladom,cakame na dodanie od dodavatela.. lenze na stranke stale pisu tovar skladom, dodanie 3-5 dni...moze jeden obchodnik takto zavadzat kupujucich??? Zajtra rusim objednavku a objednam radsej inde, ma to byt darcek a nemienit kvoli nezodpovednemu obchodu vidiet smutok v detskych ociach..viac z tohto obchodu neobjednavam a ani ho nrbudem odporucat

  • 20 %

    • Žiadne
    • Komunikácia
    • Dodacia doba

    Katastrofa. Objednávku som odoslala 30.12. (beriem na vedomie sviatky okolo tohto dátumu). Jediný email ktorý mi prišiel bol že je objednávka potvrdená. 16 1. som im na základe svojho záujmu napísala v akom stave je moja objednávka kedže už ubehla nejaká doba a stále žiadna dalšia informácia o odoslani mi neprišla, načo mi odpísali že jedna položka nieje skladom a musia ju objednať (myslím že je povinnosť obchodu informovať zákazníka hneď o tom, že niektorá položka nieje dostupná nie aby som im ja musela vypisovať). Tak mi odpísali že čakaju na dodanie a teda že buduci tyždeň budu objednavku odosielať, kedže meškali poprosila som ich či by sa dala k objednávke pridať ešte jedna vec povedali že samozrejme nieje poblém, tak som im odpisala že ak je teda táto vec skladom tak ich poprosím o pridanie do objednávky že zaplatím pri prevzatí kuriérom. Dnes je 28.1. a stále nič nedorazilo. Keby viem že budem na jednu vaničku čakať mesiac (ak sa to ešte nenatiahne) určite by som si to 2x rozmyslela nakoľko čoskoro mám termín pôrodu a sme bez vaničky.

  • 100 %

    • Promptna reakcia

    Prave som dokoncila objednavku. Na stránke obchod deklaroval ze pri nákupe nad 49 eur doprava zdarma. Moj nákup mal hodnotu 63 eur a nakoniec mi doprava aj tak bola pripocitana.

    Musím upraviť recenziu, na druhy den po odoslaní mailu sa mi obratom ozvali a ospravedlnili a poštovné posielajú naspäť.

    Takze som bola milo prekvapena.

  • 10 %

    • žiadna
  • 10 %

    • Žiadna
    • Žiadna komunikácia so zakaznikom
    • Ešte stále nedoručený tovar
    • Neodporúčam, sú lepšie a spoľahlivejšie e-shopy ako je tento

    Dobrý deň, 28.9. bola moja objednávka, ktorá je už aj zaplatená a nie malou sumou (okolo 50€), potvrdená s tým, že tovar ste objednali a po naskladnení ma budete informovať. Chcem sa spýtať, ako dlho bude trvať naskladnenie a kedy môžem moju objednávku očakávať? A prečo na stránke nemáte teda písané, že produkty nemáte skladom? Dnes je to už 10dní a objednávka nikde a ani žiadne informácie o nej. Odpovede na maily žiadne, no je to hrozné.... Ako pozerám, radšej som si váš e-shop mohla najskôr preveriť, keďže sa tu stále iba vyhovárate na dodávateľov, no vaša snaha je nulová.