Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • telefonovať na e-shop sú také isté sľuby ako mailom... 0-bodov :(

    Aladdin.sk - KATASTROFA, už nikdy viac.
    Tovar označený -SKLADOM Objednávka zaplatená vopred kartou...
    Prvé 3 dni nič... keď som rozbehol mailovú komunikáciu,tak každý týždeň iba kecy a sľubovanie ako ho dodajú.
    ATĎ...
    Objednávka prišla po 28 dňoch od objednávky !!!
    Takto sa nechať oje... z aladdinu sa už ja viac nenechám KATASTROFA !

    E-SHOP absolútne neschopný ako správne informovať zákazníka o stave produktov, či ich vôbec majú skladom !!!

  • 100 %

    • Výborná komunikácia pri problémoch s prepravnou spoločnosťou
    • Rýchle dodanie

    Balík nám prišiel od kuriéra poškodený. Ihneď sme sa ozvali do predajne ako to budeme riešiť. Milá pani to hneď podchytila a hneď v ten deň sa to začalo riešiť. Nemusela som sa stresovať, volať zakaždým do predajne, pani sa mi jednoducho ozvala keď potrebovala fotky alebo mala nejaký návrh/riešenie. S komunikáciou a s riešením som veľmi spokojná.

  • 20 %

    • Kočík nedodaný ani po 3 mesiacoch

    Obchod neodporúčam. Kočík sme objednali pred 3 mesiacmi, vyplatili 500€ zálohu a po troch mesiscoch sľubovania priznali že kočík nie je a ani nebude
    Pochopila by som že mohol byť problém s dodávateľom ale pani predavačka nás neustále zavádzala ako určite bude. Pred dvomi týždňami sme zohnali v inej farbe v druhom obchode a pani predavačka nám oznámila že na milión percent kočík bude, už ho zohnali tak aby sme nekupovali v inom obchode
    Ako dopadol celý nákup ? Nemám kočík ktorý som mala chcela , podarilo sa síce zohnať v inej farbe ale už o 70€ drahší lebo sme ho nezobrali keď nám v druhom obchode dávali zľavu . Prečo ? Lebo v Aladin Hlohovci prisľúbili na milión percent a zostalo z toho Nemáme a ani nebudeme mať

  • 100 %

    • Kočík som objednala v stredu, a v pondelok už bol doma.
    • Najlepšia cena na trhu

    Po prečítaní všetkých recenzií som sa aj trochu bála objednať niečo z tejto stránky. Ale keď som si pozrela dátumy recenzií - skoro všetky boli písané v čase korony. Sama robím v obchode, takže viem, aké to bolo náročné, najmä čo sa týkalo tovaru od dodávateľov. Zdržania ohľadom doručenia od dodávateľa, kopec problémov, ktoré sa museli postupne riešiť. Takže som si povedala, že tomu dám šancu, a musím povedať, že som veľmi spokojná. Obchod určite odporúčam.

  • 10 %

    • žiadna
    • absolutna nespokojnost
    • nespolahlivost
    • zavadzanie zakaznikov
    • doba

    NIKDY SI NEOBJEDNAVAJTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tovar prisiel hned poskodeny koleso zapieralo kazali povolit skrutku prestalo zapierat ale kazdu chvilu ho treba fúkať.Koleso som dala reklamovat povedali mi ze do 2 tyzdnov tak si hovorim no dobre 2 tyzdne nejako vydrzime a kazali poslat celu konstrukciu s kolesami i ked bol problem iba s kolesom a tu sa zacala ,,telenovela “ z 2 tyzdnov bol mesiac iba same vyhovorky a na prekvapenie ked prisla konstrukcia koleso vidietelne poskodili a ziadna zmena stale fuci a vyjadrenie absolutne ziadne a to som 3x prehladala krabicu maju tam neschopnych ludi kazdeho by zaujimalo co tam ten mesiac robili ked to poslali neopravene a stale maju okolo vsetkeho vyhovorky ja sprosta som od nich objednala pritom ma jeden pan odhovaral ze je s nimi len problem no ja som verila ze budu spolahlivy ale kdeze spolahlivost na nich absolutne neplati

  • 10 %

    • Rozprávkový eShop :)
    • Doba dodania
    • Chaos v objednávkach
    • Zavádzanie
    • Nespoľahlivosť
    • Zlá komunikácia

    Toto je asi najhorší eShop aký som kedy videla. Dňa 04.07 som objednavala tovar, o pár dní má upozornili že dodávka doba je 3-4 týždne z dôvodu čerpania dovolenky u dodávateľa. Súhlasila som, že počkám, no na konci augusta som ich kontaktovala ako je na tom moja objednavka na čo mi odpísali že Dodavateľ im nevie povedať kedy príde tovar. Ok, hovorím si, stáva sa. Pockala som, nakoniec sa ozval eShop že jedna vec príde a druhú neposlali. Vybrala som náhradu a tam to začalo- za cca dva dni mi prišla SMS že mi príde balík od tejto spoločnosti, dobierka však neodrážala výslednú sumu (oni totiž ani nečakali na moju reakciu a poslali tovar, ktorý im prišiel aj napriek tomu že sami mi písali mail či to chcem niečim nahradiť) po zavolanie na linku mi povedali,že je to omyl pretože cumliky majú poškodený obal a teda že objednávku stiahnú a pošlú už kompletnú (nakoľko som upozornila ze v prípade rozdelenia budem musieť dvakrát platiť kuriéra). Opýtala som sa ešte aká je výsledná suma dobierky keďže sme menili jednu položku, odpoved bola “konečná suma dobierky bude 59,65€ .
    Dnes, 20.septembra, mi prišli opäť dve SMS o doručovaní balíkov. Jeden v hodnote 60,65€ a druhý v hodnote 42,94€…. Pani / slečna na linke mala odpoved že “sa to samo poslalo” nech preberiem ten drahší že tam je všetko….. nejdedná sa mi o to 1€ ale o celkový prístup, dezinformacie, vyhováranie sa na dodávateľa (ak je taký nevyspytateľný treba zmeniť dodávateľa), naťahovanie atd. Keby neobjednavam v predstihu a spolieham sa na info od eshopu tak by som to asi trpko oľutovala. Nehovoriac o tom, že pán kuriér sa na mna dival ako na debila….. hrozný a nespoľahlivý eShop. Nikdy viac !

  • 20 %

    • Žiadna
    • Zavádzanie spotrebiteľa

    Neodporúčam eShop, nakoľko je to v tomto obchode priestor na zavádzanie spotrebiteľa, pretože neviete či tovar, ktorý objednávate reálne skladom majú a potom ho nevedia doručiť a vyhovárajú sa na dodávateľa. Kvalitný eShop aspoň pri tovaroch ukazuje či je skladom alebo nie.

  • 10 %

    • Ziadna
    • Dlhe dodanie
    • Posielaju poskodeny tovar
    • Neochota riesit vzniknuty problem
    • Vyhovaraju sa na dodavatela aj v pripadoch kedy su nositelmi povinnosti oni

    Od zaciatku do teraz mam a tymto predajcom len problemy, ktore nie su ochotni riesit.
    Najprv sa dodanie objednavky predlzilo z dovodu stratenej polky objednavky. Nasledne bol doruceny poskodeny tovar, ktory sme odoslali na reklamaciu, ktora nebola uznana z dovodu, ze sa jedna o poskodenie zlou manipulacio a pozadovali od nas uhradu za opravu, co je podla zakona nepripustne. Po spojeni sa s autorizovanym servisom ich dodavatela bola reklamacia zazracne uznana a vady odstranene na ich naklady. Neskor vznikol znova problem, ktory som si musela znova riesit napriamo s ich dodavatelom, nakolko nam neboli schopni povedat nic len, ze mame tovar reklamovat. Ked sme chceli od zmluvy odstupit nam ich dodavatel dal moznost vymeny podvozku za novy kus, ktoru sme vyuzili. Podvozok prisiel znovu poskodeny rovnako ako predosly, pri ktorom nam povedali, ze skody museli vzniknut nasim uzivanim. Dopatrat sa ku kontaktu na niekoho zodpovedneho za chod predajne a eshopu je nemozne a sami mi neboli ochotni poskytnut kontakt aspon na veduceho predajne. Viem o viacerych pripadoch reklamacii roznych tovarov kde bol vysledok zakazdym neuznane. Praktiky a postupy tohto obchodu nechavam prejednat Slovenskou obchodnou inspekciou . S tymto predajcom nechcem mat uz nic spolocne.

  • 100 %

    • Doprava zadarmo

    Rýchle dodanie, tovar zodpovedal popisu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Fakturu eshop neposiela elektronicky a v pripade reklamacie ju musite mat odlozenu v papierovej forme,ktora vam prisla s balikom. Eshop nie je ochotny tovar vyreklamovat na zaklade objednavky

    Reakcia obchodu Aladdin kočíky

    Dobrý deň. Ďakujeme veľmi pekne za Váš čas ktorý ste venovala napísaniu tejto recenzie. Možno by bolo pre Vás menej stresujúce pokračovať v e-mailovej komunikácii ktorú ste s nami začala, resp. kde ste nám položila jednu jedinú otázku. Či je potrebné k reklamácii faktúru a či nie je možné tovar vyreklamovať iba na základe čísla objednávky. Ako odpoveď Vám od nás prišla informácia, ktorú sa bežne každý zákazník dočíta priamo v obchodných podmienkach, resp. v reklamačnom poriadku, že objednávka nie je daňový doklad a je potrebné pri reklamácii predložiť doklad o kúpe (faktúru alebo doklad z registračnej pokladne). Aj napriek tomu, že jedinou povinnosťou kupujúceho okrem plnohodnotného využívania zakúpeného tovaru, je uchovať si doklad o kúpe pre prípadnú ďalšiu potrebu sa samozrejme občas stane, že zákazník tento doklad stratí. Vo výnimočných prípadoch však vieme urobiť výnimku a tovar vyreklamovať aj na základe objednávky. Na to aby takáto reklamácia prebehla, je však potrebná komunikácia aj zo strany zákazníka. Preto odporúčame do budúcna informovať sa, či by napríklad bola možná výnimka a či daný tovar by sa dal reklamovať aj bez potrebných dokladov. Veľakrát sa snažíme zákazníkom vyhovieť aj nad rámec našich povinností a možností.

  • 10 %

    • Ziadne vyhody
    • Nespolahlivost!

    Cele Zle! Pri objednavke kocik + autosedacka napisali dodacia doba 2-3tyzdne.. Po 5 tyzdnoch ked som 3 dni vyvolaval mi majitel odkazal ze kocik sa uz neda objednat a ze nevie to ani nijak konpenzovat. Velmi skoro na to prisli..Termin mame o 5 dni tak teraz mozme zacat zhanat novy kocik

  • 10 %

    Maximálna nespokojnosť. Už si od nich nikdy nič neobjednám.
    Nielen, že mi poslali poškodený tovar (o čom som ich informovala v deň doručenia zásielky), ale potom ako som do týždňa od prevzatia zásielky odstúpila od zmluvy uzatvorenej na diaľku v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z., ma kontaktovala ich zamestnankyňa s tým, že som nestihla tovar poslať v lehote a mám si podať reklamáciu..... predpokladám, že by reklamáciu následne neuznali......
    Keď som sa ohradila, že som tovar zaslala 14-ty deň od prevzatia, čiže v zákonnej lehote, keďže v zmysle zákona je podstatný dátum odovzdania na prepravu na pošte a nie dátum, kedy im bol tovar doručený a že v zmysle vyššie uvedeného zákona je potrebné len odstúpiť od zmluvy do 14 dní a tovar sa môže zaslať aj neskôr (najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy), mi odstúpenie uznala.
    Evidentne zákony súvisiace s predajom tovaru ovládajú, nakoľko sa mi ani neospravedlnila a ani inak na túto skutočnosť nereagovala, keď som sa jej to snažila vysvetliť, aby nabudúce nezavádzala ďalších zákazníkov.....
    Nikdy si od nich nič nekúpim a JE SMUTNÉ, ŽE PREDÁVAJÚ POŠKODENÝ TOVAR PRE BÁBÄTKÁ.

    ODPOVEĎ NA REAKCIU OBCHODU:
    Ľutujem, že som nezverejnila recenziu, ktorú som chcela pôvodne napísať, lebo takéto jednanie so zákazníkmi je už nehorázne.
    Po prvé, nie je mojou povinnosťou Vám písať z emailovej adresy, ktorú mám u Vás registrovanú. Po druhé, v mailovej komunikácii, kde som odstupovala od zmluvy, boli uvedené všetky skutočnosti ( od názvu tovaru, ceny, dátumu objednania, doručenia až po číslo objednávky a to nehovorím, že som na záver mailu uviedla svoje priezvisko), takže vyhovárať sa, že ste si kvôli tomu, že som Vám písala z iného emailu nevedeli priradiť odstúpenie k mojej objednávke je naozaj úbohe, dokonca keď ste tento tovar mali ako posledný kus na sklade v čase, keď som ho objednávala.
    V tejto recenzii som neuviedla mail a vystupujem pod svojim nickom, ktorý nepoznáte, už teraz viete o ktorého zákazníka sa jedná???.... To má byť výsmech zákazníka, že ste TO nevedeli priradiť?
    Keď nemáte tovar na sklade a nie je možné ho doobjednať, viete hneď osloviť zákzníka a ponúknuť mu iný. Ale ako náhle má zákazník nejaký problém, hráte mŕtveho chrobáka.

    Reakcia obchodu Aladdin kočíky

    Dobrý deň. K vašej recenzii naozaj iba stručne - dlhosiahle rozhovory ktoré prebehli viac krát máme za sebou. Postačí možno iba napísať, že tovar ktorý ste objednávala bol objednaný a dodaný na úplne iné meno ako ste s nami komunikovala v e-maili - v tomto bol asi ten najväčší problém. Naozaj nieje v našich silách dedukovať, že zákazník ktorý s nami komunikuje nám zasiela tovar na meno úplne iného zákazníka. Odporúčame preto všetkým zákazníkom používať v komunikácii rovnaké údaje, ako boli uvedené v objednávke - resp. na koho bol tovar fakturovaný - vyhneme sa tak zbytočným komplikáciam a nedorozumeniam a ušetríme tak veľmi veľa času obidvom stranám.

    .. a k Vášmu dodatku na našu reakciu: Nikdy nebolo našim úmyslom písať sem o Vašom arogantom a drzom správaní sa k našim zamestnancom počas riešenia situácie - nakoniec sme radi - predstavila ste sa v uplynulých riadkoch sama. To, že presne vieme o ktorú MILÚ zákazníčku ide je len z jediného dôvodu - takýchto prehnane MILÝCH zákazníkov naozaj nestretávame často - za celý rok ich dokážeme spočítať na prstoch jednej ruky. S portálom Heureka.sk už istú dobu nespolupracujeme - aj napriek tomu sa nájde zopár ľudí ktorí si nás tu krvopotne nájdu a míňajú tu svoj drahocenný čas.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodali polstrovanie

    Kocik sme dostali bez polstrovania a uz 4 mesiac riesime dodanie polstrovania stale sa obchod vyhovara ze to je objednane ale este im to nedodali. Neverim ze sa ho niekedy dockame. Takže zamna zla skúsenosť.

    Reakcia obchodu Aladdin kočíky

    Dobrý deň. Problém s chybajúcim dielom sme riešili priamo s dodávateľom obratom ako sme o chybe boli informovaní. Bohužiaľ v čase COVID-19 bol pozastavený export tovaru z Talianska a teda dodanie dielu sa predĺžilo. Preto, aby diel bol dodaný čo najskôr k Vám, sme poprosili dodávateľa aby bola zásielka expedovaná priamo na Vašu adresu ihneď ako to bude možné. Bohužiaľ tento celoplošný problém spojený s COVID-19 ovplyvniť naozaj nijako nedokážeme. V tejto chvíli máte už diel na Vašej adrese.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    V obchode Aladdin som minula vyše 1300 euro na výbavu pre syna. Na kocik som čakala 4 mesiace, a na niektore príslušenstva k nemu ako napríklad stipce na tašku skoro 6 mesiacov. Kocik budem reklamovať bohužiaľ. Po obdržaní objednávky som zistila ze vanička ma chybu, a to v časti kde dieťa má hlavu je prehlbenina.Cize hlávka babatka vysi dole. Ležala som v nemocnici 2 mesiace, takže som to nemala kedy riešiť, keď sa syn narodil tak som to vypchala uterákom. A teraz co ho používame asi 5 týždňov hrkotaju všetky 4 kolesá. Dávam do reklamácie, a to a tým ze kocik budem mat preč mesiac, predajňa nezabezpečuje náhradný kocik, takže som bola nútená si kúpiť ďalší kocik na čas kým nanho budem čakať. Najradšej by som ho vrátila tak ako je.

    Reakcia obchodu Aladdin kočíky

    Dobrý deň. Dovolíme si na recenziu rovnako reagovať. V prvom rade chceme upozorniť, že recenziu na heureka.sk ste napísala skôr ako ste vôbec o probléme informovala nás - do budúcna odporúčame najskôr kontaktovať nás ako predajcu, vyhneme sa tak zbytočným nedorozumeniam a ušetríme možno trošku času obidvom stranám.
    Čo sa týka reklamácie, alebo nespokojnosti s tovarom, je potrebné vždy obratom po zistení závady kontaktovať predávajúceho. Ak tovar začnete používať a teda o probléme informujete predajcu až po dlhšej dobe potom je problém možné vyriešiť už iba formou reklamácie. Postup reklamácie je uvedený aj na našom e-shope. Samotný spôsob vybavovania reklamácie plynie zo zákona ktorým sa tak isto riadi aj SOI. Počas doby vybavovania reklamácie nezabezpečujeme náhradný tovar - a to z hygienických dôvodov. Ak by ste nás o probléme po doručení aspoň informovala, sme si istí, že dnes by sme túto situáciu riešiť vôbec nemuseli.

  • Odporúča obchod

    100 %

    cast zakupeneho tovaru nemali na sklade, ako bolo uvedene, ale hned zavolali a vysvetlili situaciu, ze pride neskor, ci suhlasim. ocenujem pristup k zakaznikovi a okamzite informovanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktorý mal byť doručený týždeň dozadu je stále v stave vybavuje sa bez akejkoľvek informácie od obchodníka. Nemám tak info o inom čase doručenia ani dôvody omeškania.

    Reakcia obchodu Aladdin kočíky

    Dobrý deň. Ďakujeme za vašu recenziu. Po spracovaní objednávky sme vás informovali, že vaša objednávka bude vybavená do 7 pracovných dní - objednávka bola na vašu adresu expedovaná 6 pracovný deň. Dodanie kuriérom je zväčša 24 hodín a teda vaša objednávka bola na vašej adrese kuriérom dodaná 7 pracovný deň. Nerozumieme teda prečo tu píšete takéto zavádzajúce informácie. Je potrebné si uvedomiť, že sa počítajú pracovné dni do ktorých nespadajú sviatky a víkend - čo presne v čase vybavenia vašej objednávky tiež plynulo. Keďže sme vašu objednávku vybavili v termíne ako sme vás po spracovaní objednávky informovali, nepovažovali sme za potrebné vás znova informovať, že na vybavení vašej objednávky pracujeme - bohužiaľ pri množstve objednávok ktoré denne spracovávame to ani možné nieje. Ak s dodaním objednávky meškáme, zákazníka vždy v rámci našich možností aj priebežne informujeme.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Su rychli a usluzni kvalita zodpoveda zobrazeniu a popisu
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie, tovar zodpovedal popisu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • široký vyber produktov pre deti

    Do obchodu chodím rada nakupovať aj osobne je tam naozaj veľký vyber , milé pracovníčky ktoré vám radi a ochotne poradia , nechajú vás vyskúšať si produkt . ja mam len tie najlepšie skúsenosti .

  • Odporúča obchod

    100 %

    Velmi spokojna :)